תוכן לרשתות חברתיות

 פוסטים, שאלוני פלייבאז, כתבות, תחרויות, פעילויות להגברת מעורבות בפלטפורמות השונות ועוד 

כל תוכן שאני כותבת חייב להיות מניע לפעולה ולשמש חלון ראווה עבור המותג בזירה הדיגיטלית.

לכן אני דואגת לייצר תוכן רלוונטי בהתאם לקהל היעד של המותג, במטרה להגדיל מעורבות של העוקבים בעמוד ולעורר חיבור רגשי למותג.

איך עושים זאת בפועל?

על ידי כתיבת פוסטים יצירתיים בהתאם לשפת המותג, באמצעות יצירת כתבות תוכן שרלוונטיות לאחסון גם באתר המותג, יצירת שאלוני פלייבאז מניעים לפעולה, ייזום של תחרויות להגברת מעורבות, שילוב RTM, וכן יצירת פעילויות שונות ליצירת חיבור רגשי למותג.

זה מרגיש כמו המקום הנכון לשלב קלישאה נכונה: תוכן עושים באהבה, או לא עושים בכלל.

תוכן שמגביר מעורבות

אשמח לשמוע מכם:

מחפשים תוכן שידבר בשפה הייחודית של המותג שלכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!