BLOG

הביקוש לתוכן טוב לא מסתיים אף פעם

תגידו, רוצים להשתתף בניסוי?

נסו לחשוב כמה זמן חלף מהרגע שנכנסתם לאתר זה ממש – ועד לשלב שבחרתם האם להישאר בסביבה או פשוט להמשיך הלאה. די מהר, נכון?

1. נשמע הגיוני, שכן מחקרים רבים מעלים כי תוך 7 שניות, אולי פחות, הגולש הממוצע מחליט אם להישאר באתר אליו קפץ לבקר.

במונחי הרשת – יש לכם מעט מאוד זמן למגנט את הגולש אליכם. הרושם הראשוני שתותירו עליו – קריטי. חולפות שניות בודדות, ולא יותר מכך, מהרגע שגולש יגיע לאתר שלכם לראשונה, ועד שיגבש את החלטתו אם להישאר באזור או שמא להמשיך הלאה. 

 

2. השורה התחתונה היא לא רק מונח, אלא דרך חיים. 

השלב שבו הגולש החדש נכנס בדלת הבית ומחליט להישאר, זהו רגע חשוב שבו עלינו להמיר את תשומת לבו הראשונית לקשב של ממש. 

איך משיגים קשב בעידן של הפרעת קשב, של גירויים בלתי פוסקים? התשובה היא – מיקוד. זה לא משנה שיש לנו הרבה להגיד – חשוב מכך איך נגיד ונציג זאת.

מידע עודף עלול להרתיע ואף להוביל לתוצאה הפוכה, ועל כן התוכן חייב להיות ממוקד, תכליתי וברור (תכונות אופי קריטיות במיוחד בימינו), וכמובן – עליו להיות מותאם לקהל היעד שלו (אחרת הוא סתם ילך לאיבוד בין כאוס התכנים והמסרים שם בחוץ).

 

 3. אז איך עושים את זה נכון?

קודם כל, מתייחסים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם כקהל אינטליגנטי ולא פראייר – כפי שמגיע לו. 

אל תמכרו לו פרסומות ושבחים מופרזים על המוצר או השירות שאתם מציעים, אל תעמיסו עודף מידע לא נגיש באתר שלכם, מכיוון שמעבר לכך שזה לא חברי במיוחד – זה פשוט כבר לא אפקטיבי, וחבל. 

לעומת זאת, שימוש נבון בעובדה שיש כיום צימאון עצום לתכנים, תוך דגש על איכותם והתאמתם לקהל היעד ולפלטפורמות השונות, עשוי לחולל פלאים.

 

 

הידעתם?

מידע עודף עלול להרתיע ואף להוביל לתוצאה הפוכה, ועל כן התוכן חייב להיות ממוקד, תכליתי וברור (תכונות אופי קריטיות במיוחד בימינו)

הידעתם? #2

שימוש נבון בעובדה שיש כיום צימאון עצום לתכנים, תוך דגש על איכותם והתאמתם לקהל היעד ולפלטפורמות השונות, עשוי לחולל פלאים

בטוח שידעתם...

There's no second chance for first impression

עשוי לעניין אותך...
(באמת, יש לי תחושה טובה)